Kiedy chcesz przekazać coś o swojej marce lub sprzedać produkt, e-mail marketing jest jednym z najbardziej opłacalnych sposobów na zrobienie tego ze względu na wysoki procent zwrotu z inwestycji....
Kampanie e-mail to jedna z najskuteczniejszych form marketingu cyfrowego, jakie mamy do dyspozycji. Składają się z serii newsletterów wysyłanych w przypadku wcześniejszego pozyskania adresu e-mail klienta. Odpowiednio realizowane, spersonalizowane kampanie...
Posiadanie interesującej strony docelowej dla odwiedzających, może być niemałym wyzwaniem, jednak poważnym krokiem do wzniesienia Twojej firmy na wyższy poziom. Strony docelowe różnią się od innych stron w Twojej...
Istnieje wiele form marketingu, jedną z nich jest bezpośrednie wykorzystanie poczty elektronicznej jako narzędzia komunikacji. Taktyka ta rozwija się w bardzo szybkim tempie, nic dziwnego, ponieważ możliwości jakie daje...
Newsletter to forma komunikacji online, umożliwiająca wysyłanie wiadomości, wskazówek i aktualizacji dotyczących Twojej firmy produktu czy usługi. Klienci, chcąc otrzymywać te aktualizacje, muszą dołączyć do Twojej listy e-mailowej, podając...
Jakość wiadomości e-mail jest kluczem, aby się wyróżnić. Skrzynki odbiorcze są przepełnione, a poziom konkurencyjnych wiadomości e-mail jest wysoki, aby wysyłane przez Ciebie treści nie były pomijane ich podstawą musi...
Budowanie listy mailingowej od podstaw, może wydawać się żmudnym procesem, jednak istnieją sposoby, aby zrobić to szybko i skutecznie. Biorąc pod uwagę, że dobra baza e-mail będzie Twoją największą inwestycją,...
Stałym celem marketingu, także cyfrowego jest maksymalizacja zwrotu z inwestycji. Kluczowym elementem jest konwersja – bez niej Twoje wysiłki i pieniądze zostaną zmarnowane. Kolejnym ważnym działaniem jest mądre rozporządzanie budżetem, a...
Klienci uważają, że otrzymywanie wiadomości e-mail jest bardziej osobiste niż komunikacja cyfrowa. Marketing bezpośredni wymaga dużo czasu, inwestycji i ciężkiej pracy. Jednak istnieją sposoby jak możesz zaoszczędzić czas i obniżyć koszty,...
Wysyłanie odpowiednich wiadomości e-mail dla każdego z Twoich subskrybentów może pochłaniać czas. Jeżeli chcesz zaoszczędzić znaczną jego część dobrym ruchem będzie zautomatyzowanie poczty e-mail. Dzięki temu, na podstawie działań...