Jak zamówić adresy email na Tabulari.pl bez zakładania konta?
Pozyskiwanie tematycznych adresów email
Tabulari.pl to nowoczesna aplikacja internetowa umożliwiająca pozyskiwanie listy adresów email w oparciu o lokalizacje biznesu oraz kategorie działalności. Obsługa platformy jest intuicyjna, dlatego składanie zamówień nie stanowi większego problemu dla naszych klientów. Jeśli masz problem z złożeniem zamówienia na Tabulari.pl, zachęcamy do zapoznania się z poniższą instrukcją.
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Od złożenia zamówienia dzielą Cię tylko kilka kroków!
Krok 1: Sklep
- Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
- Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.
- Nastąpi przekierowanie do karty produktu w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.
Krok 2: Wybór produktu
- Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
- Z dostępnych produktów, wybierz interesujący Cię pakiet np. dla początkujących
- Nastąpi przekierowanie do strony w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.
Krok 3: Dodanie produktu do koszyka
- Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
- Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.
- Nastąpi przekierowanie do karty produktu w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.
Krok 4: Koszyk
- W koszyku zostają wyświetlone informacje nt. wybranych produktów tj. cena, ilość oraz suma zamówienia. W danej sekcji można również wprowadzić kod kuponu rabatowego, który obniży cenę produktu.
- W celu sfinalizowania zamówienia wybierz „Przejdź do płatności”.
Krok 5: Pobranie listy adresów email
- Aby umożliwić realizacje listy mailowej niezbędne jest uzupełnienie danych płatności.
- Jeśli formularz został uzupełniony wybieramy region z mapy interaktywnej lub z listy rozwijanej.
- Należy wybrać region lub miasto, kategorie pozyskiwania adresów email oraz jej podkategorie.
- W przypadku braku możliwości znalezienia interesującej kategorii, branży – checkbox „nie znalazłeś tematu?” umożliwi wprowadzenie spersonalizowanej kategorii wyszukiwani.
- Przycisk „Wprowadź” przekieruje do kolejnego procesu.
- Zostanie wyświetlone okno informujące o ilości pozyskiwanych adresów email, tematyce oraz regionu, jeśli wszystkie dane się zgadzają należy potwierdzić proces zamówienia „OK”.
- W danym momencie następuje sprawdzenie, czy dana ilość pożądanej kategorii adresów zawiera się w naszej bazie. Po zakończeniu wykonywania procesu zostanie przesłana mailowa notyfikacja – pamiętaj, aby nie odświeżać przeglądarki!
- W przypadku otrzymania mailowej notyfikacji o zakończeniu procesu pozyskiwania adresów, można przejść do etapu płatności.
Krok 6: Płatność
- Jeśli wszystkie niezbędne dane kontaktowe zostały uzupełnione, można przejść do płatności za pośrednictwem usługi iMoje – szybkie przelewy/blik.
- Po dokonaniu płatności na podanego e-mail w zamówienia przyjdzie dokument sprzedażowy.
Krok 7: Dostarczenie produktu
- Jeśli płatność została prawidłowo opłacona, automatycznie na twój adres email zostanie wysłany mail z załącznikiem zamówionej bazy mailingowej.
Jak zamówić adresy email na Tabulari.pl z założeniem konta?
Pozyskiwanie tematycznych adresów email
Tabulari.pl to nowoczesna aplikacja internetowa umożliwiająca pozyskiwanie listy adresów email w oparciu o lokalizacje biznesu oraz kategorie działalności. Obsługa platformy jest intuicyjna, dlatego składanie zamówień nie stanowi większego problemu dla naszych klientów. Jeśli masz problem z złożeniem zamówienia na Tabulari.pl, zachęcamy do zapoznania się z poniższą instrukcją.
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Od złożenia zamówienia dzieli Cię tylko kilka kroków!
Krok 1: Moje konto
- W menu nawigacyjnym przejdź do rejestracji użytkownika poprzez najechanie na przycisk „Sklep”, gdzie rozwinie się lista z przyciskiem „Moje konto”.
Krok 2: Rejestracja użytkownika
- Po przejściu do danej podstrony zostanie wyświetlony formularz logowania oraz rejestracji.
- Należy uzupełnić wybraną nazwę użytkownika, adres e-mail oraz hasło.
- Naciśniecie przycisku „Zarejestruj się” automatycznie aktywuje założone konto – w danym serwisie nie istnieje konieczność potwierdzenia procesu rejestracji.
Krok 3: Panel użytkownika
- W panelu użytkownika można ustawić adres rozliczeniowy, który zostanie automatycznie uzupełniany podczas składania zamówienia.
Krok 4: Sklep
- Aby przejść do zamówienia, znajdź przycisk „Sklep” z menu nawigacyjnego.
- Z listy rozwijanej wybierz i naciśnij przycisk „produkty”.
Krok 5: Wybór produktu
- Po zapoznaniu się z panelem użytkownika można przejść do wyboru produktu.
- Po najechaniu kursorem myszki zostanie rozwinięta lista z odnośnikami związanymi ze sklepem Tabulari.
- Należy nacisnąć „Produkty”.
- Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
- Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.
Krok 6: Dodanie produktu do koszyka
- Po zapoznaniu się ze specyfikacją produktu, należy określić rozmiar bazy mailingowej.
- Ilość można zaktualizować klikając w przycisk +/- lub klikając w pole wpisując ręcznie z klawiatury. (Ilość produktu można określić również w dalszej części realizacji zamówienia podczas „sprawdzania adresów email”).
- Po określeniu ilości należy wybrać przycisk „Dodaj do koszyka”.
Krok 7: Koszyk
- W koszyku zostają wyświetlone informacje nt. wybranych produktów tj. cena, ilość oraz suma zamówienia. W danej sekcji można również wprowadzić kod kuponu rabatowego, który obniży cenę produktu.
- W celu sfinalizowania zamówienia wybierz „Przejdź do płatności”.
Krok 8: Zamówienie
- Aby umożliwić realizacje listy mailowej niezbędne jest uzupełnienie danych płatności.
- Jeśli formularz został uzupełniony wybieramy region z mapy interaktywnej lub z listy rozwijanej.
- Należy wybrać region lub miasto, kategorie pozyskiwania adresów email oraz jej podkategorie.
- W przypadku braku możliwości znalezienia interesującej kategorii, branży – checkbox „nie znalazłeś tematu?” umożliwi wprowadzenie spersonalizowanej kategorii wyszukiwani.
- Przycisk „Wprowadź” przekieruje do kolejnego procesu.
- Zostanie wyświetlone okno informujące o ilości pozyskiwanych adresów email, tematyce oraz regionu, jeśli wszystkie dane się zgadzają należy potwierdzić proces zamówienia „OK”.
- W danym momencie następuje sprawdzenie, czy dana ilość pożądanej kategorii adresów zawiera się w naszej bazie. Po zakończeniu wykonywania procesu zostanie przesłana mailowa notyfikacja – pamiętaj, aby nie odświeżać przeglądarki!
- W przypadku otrzymania mailowej notyfikacji o zakończeniu procesu pozyskiwania adresów, można przejść do etapu płatności.
Krok 9: Płatność
- Niezbędne dane dotyczące płatności zostaną automatycznie uzupełnione i można przejść do płatności za pośrednictwem usługi iMoje – szybkie przelewy/blik.
- Po dokonaniu płatności na podanego e-mail w zamówienia przyjdzie dokument sprzedażowy.
Krok 10: Dostarczenie produktu
- Jeśli płatność została prawidłowo opłacona, automatycznie na twój adres email zostanie wysłany mail z załącznikiem zamówionej bazy mailingowej.
- Ponadto w zakładce „Moje konto”, pliki do pobrania będą znajdować się wszystkie zamówione listy mailingowe – pliki nie posiadają daty ważności, więc nie ma obawy o ich czasowe usunięcie.