Newsletter

Bądź na bieżąco z naszymi nowościami!

Scenariusze użycia - Tabulari

Nie zamykaj oraz nie odświeżaj przeglądarki. Trwa tworzenie bazy mailingowej.

Powiadomimy Cię o zakończeniu danego procesu wiadomością email.

Jak zamówić adresy email na Tabulari.pl bez zakładania konta?

Lista mailingowa

Pozyskiwanie tematycznych adresów email

Tabulari.pl to nowoczesna aplikacja internetowa umożliwiająca pozyskiwanie listy adresów email w oparciu o lokalizacje biznesu oraz kategorie działalności. Obsługa platformy jest intuicyjna, dlatego składanie zamówień nie stanowi większego problemu dla naszych klientów. Jeśli masz problem z złożeniem zamówienia na Tabulari.pl, zachęcamy do zapoznania się z poniższą instrukcją.

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Od złożenia zamówienia dzielą Cię tylko kilka kroków!

Krok 1: Sklep

  • Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
  • Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.
  • Nastąpi przekierowanie do karty produktu w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.

Krok 2: Wybór produktu

  • Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
  • Z dostępnych produktów, wybierz interesujący Cię pakiet np. dla początkujących
  • Nastąpi przekierowanie do strony w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.

Krok 3: Dodanie produktu do koszyka

  • Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
  • Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.
  • Nastąpi przekierowanie do karty produktu w której znajdują się wszelkie informacje dot. danego produktu.

Krok 4: Koszyk

  • W koszyku zostają wyświetlone informacje nt. wybranych produktów tj. cena, ilość oraz suma zamówienia. W danej sekcji można również wprowadzić kod kuponu rabatowego, który obniży cenę produktu.
  • W celu sfinalizowania zamówienia wybierz „Przejdź do płatności”.

Krok 5: Pobranie listy adresów email

  • Aby umożliwić realizacje listy mailowej niezbędne jest uzupełnienie danych płatności.
  • Jeśli formularz został uzupełniony wybieramy region z mapy interaktywnej lub z listy rozwijanej.
  • Należy wybrać region lub miasto, kategorie pozyskiwania adresów email oraz jej podkategorie.
  • W przypadku braku możliwości znalezienia interesującej kategorii, branży – checkbox „nie znalazłeś tematu?” umożliwi wprowadzenie spersonalizowanej kategorii wyszukiwani.
  • Przycisk „Wprowadź” przekieruje do kolejnego procesu.
  • Zostanie wyświetlone okno informujące o ilości pozyskiwanych adresów email, tematyce oraz regionu, jeśli wszystkie dane się zgadzają należy potwierdzić proces zamówienia „OK”.
  • W danym momencie następuje sprawdzenie, czy dana ilość pożądanej kategorii adresów zawiera się w naszej bazie. Po zakończeniu wykonywania procesu zostanie przesłana mailowa notyfikacja – pamiętaj, aby nie odświeżać przeglądarki!
  • W przypadku otrzymania mailowej notyfikacji o zakończeniu procesu pozyskiwania adresów, można przejść do etapu płatności.

Krok 6: Płatność

  • Jeśli wszystkie niezbędne dane kontaktowe zostały uzupełnione, można przejść do płatności za pośrednictwem usługi iMoje – szybkie przelewy/blik.
  • Po dokonaniu płatności na podanego e-mail w zamówienia przyjdzie dokument sprzedażowy.

Krok 7: Dostarczenie produktu

  • Jeśli płatność została prawidłowo opłacona, automatycznie na twój adres email zostanie wysłany mail z załącznikiem zamówionej bazy mailingowej.

Instrukcja na YouTube:

Jak zamówić adresy email na Tabulari.pl z założeniem konta?

Lista mailingowa

Pozyskiwanie tematycznych adresów email

Tabulari.pl to nowoczesna aplikacja internetowa umożliwiająca pozyskiwanie listy adresów email w oparciu o lokalizacje biznesu oraz kategorie działalności. Obsługa platformy jest intuicyjna, dlatego składanie zamówień nie stanowi większego problemu dla naszych klientów. Jeśli masz problem z złożeniem zamówienia na Tabulari.pl, zachęcamy do zapoznania się z poniższą instrukcją.

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Od złożenia zamówienia dzieli Cię tylko kilka kroków!

 

Krok 1: Moje konto

  • W menu nawigacyjnym przejdź do rejestracji użytkownika poprzez najechanie na przycisk „Sklep”, gdzie rozwinie się lista z przyciskiem „Moje konto”.

Krok 2: Rejestracja użytkownika

  • Po przejściu do danej podstrony zostanie wyświetlony formularz logowania oraz rejestracji.
  • Należy uzupełnić wybraną nazwę użytkownika, adres e-mail oraz hasło.
  • Naciśniecie przycisku „Zarejestruj się” automatycznie aktywuje założone konto – w danym serwisie nie istnieje konieczność potwierdzenia procesu rejestracji.

Krok 3: Panel użytkownika

  • W panelu użytkownika można ustawić adres rozliczeniowy, który zostanie automatycznie uzupełniany podczas składania zamówienia.

Krok 4: Sklep

  • Aby przejść do zamówienia, znajdź przycisk „Sklep” z menu nawigacyjnego.
  • Z listy rozwijanej wybierz i naciśnij przycisk „produkty”.

Krok 5: Wybór produktu

  • Po zapoznaniu się z panelem użytkownika można przejść do wyboru produktu.
  • Po najechaniu kursorem myszki zostanie rozwinięta lista z odnośnikami związanymi ze sklepem Tabulari.
  • Należy nacisnąć „Produkty”.
  • Po przejściu do danej podstrony zostaną wyświetlone wszystkie dostępne produkty.
  • Należy wybrać dobrany wariant produktu do zamówienia.

Krok 6: Dodanie produktu do koszyka

  • Po zapoznaniu się ze specyfikacją produktu, należy określić rozmiar bazy mailingowej.
  • Ilość można zaktualizować klikając w przycisk +/- lub klikając w pole wpisując ręcznie z klawiatury. (Ilość produktu można określić również w dalszej części realizacji zamówienia podczas „sprawdzania adresów email”).
  • Po określeniu ilości należy wybrać przycisk „Dodaj do koszyka”.

Krok 7: Koszyk

  • W koszyku zostają wyświetlone informacje nt. wybranych produktów tj. cena, ilość oraz suma zamówienia. W danej sekcji można również wprowadzić kod kuponu rabatowego, który obniży cenę produktu.
  • W celu sfinalizowania zamówienia wybierz „Przejdź do płatności”.

Krok 8: Zamówienie

  • Aby umożliwić realizacje listy mailowej niezbędne jest uzupełnienie danych płatności.
  • Jeśli formularz został uzupełniony wybieramy region z mapy interaktywnej lub z listy rozwijanej.
  • Należy wybrać region lub miasto, kategorie pozyskiwania adresów email oraz jej podkategorie.
  • W przypadku braku możliwości znalezienia interesującej kategorii, branży – checkbox „nie znalazłeś tematu?” umożliwi wprowadzenie spersonalizowanej kategorii wyszukiwani.
  • Przycisk „Wprowadź” przekieruje do kolejnego procesu.
  • Zostanie wyświetlone okno informujące o ilości pozyskiwanych adresów email, tematyce oraz regionu, jeśli wszystkie dane się zgadzają należy potwierdzić proces zamówienia „OK”.
  • W danym momencie następuje sprawdzenie, czy dana ilość pożądanej kategorii adresów zawiera się w naszej bazie. Po zakończeniu wykonywania procesu zostanie przesłana mailowa notyfikacja – pamiętaj, aby nie odświeżać przeglądarki!
  • W przypadku otrzymania mailowej notyfikacji o zakończeniu procesu pozyskiwania adresów, można przejść do etapu płatności.

Krok 9: Płatność

  • Niezbędne dane dotyczące płatności zostaną automatycznie uzupełnione i można przejść do płatności za pośrednictwem usługi iMoje – szybkie przelewy/blik.
  • Po dokonaniu płatności na podanego e-mail w zamówienia przyjdzie dokument sprzedażowy.
  •  

Krok 10: Dostarczenie produktu

  • Jeśli płatność została prawidłowo opłacona, automatycznie na twój adres email zostanie wysłany mail z załącznikiem zamówionej bazy mailingowej.
  • Ponadto w zakładce „Moje konto”, pliki do pobrania będą znajdować się wszystkie zamówione listy mailingowe – pliki nie posiadają daty ważności, więc nie ma obawy o ich czasowe usunięcie.

Instrukcja na YouTube: