Newsletter

Bądź na bieżąco z naszymi nowościami!

Budowanie listy mailingowej - jak to zrobić od podstaw

Nie zamykaj oraz nie odświeżaj przeglądarki. Trwa tworzenie bazy mailingowej.

Powiadomimy Cię o zakończeniu danego procesu wiadomością email.

Budowanie listy mailingowej od podstaw, może wydawać się żmudnym procesem,  jednak istnieją sposoby, aby zrobić to szybko i skutecznie. Biorąc pod uwagę, że dobra baza e-mail będzie Twoją największą inwestycją, rozpoczęcie pracy na wczesnym etapie będzie świetną inicjatywą. Docieranie do odbiorców przez e-mail marketing to skuteczna metoda, która odpowiednio kierowana, może zapewnić imponujący zwrot inwestycji.

Poznając i wykorzystując skuteczne taktyki, szybko zbudujesz swoją listę mailingową od zera, zdobywając tym samym zaangażowaną bazę subskrybentów.

budowanie listy mailingowej

Indywidualne wezwanie do działania

Kierowanie wezwania do działania bezpośrednio do konkretnych odbiorców, daje  prawie o połowę wyższy wskaźnik wyświetleń niż wysłanie podobnej ale niespersonalizowanej treści. Zważywszy na to, że uwagę ludzi odwiedzających Twoją stronę internetową lub bloga łatwiej przykuje coś konkretnego, powinieneś zastanowić się nad ich spersonalizowanymi potrzebami. Przykładowo, posiadając artykuł na blogu, który jest odwiedzany przez znaczną liczbę osób, możesz przekierować je do subskrypcji Twojej listy mailingowej załączając przycisk z wezwaniem do działania. Oferując treści związane z preferencjami odwiedzających Twój biuletyn e-mailowy będzie pomocny i wartościowy, co przyczyni się do długoterminowego utrzymania klienta.

Zachęć do rejestracji

Zanim rozpoczniesz zbieranie e-maili na swojej stronie, musisz być w stanie przekonać ludzi, że warto się zarejestrować. Jest małą szansa, że użytkownicy podadzą Ci swoje adresy e-mail za darmo, dlatego musisz podać im powód, który sprawi, że zechcą to zrobić. Jednym z najprostszych sposobów jest stworzenie krótkiego formularza rejestracji e-mail z napisem obiecującym otrzymywanie ciekawych treści po zapisaniu się na listę e-mailingową. Kiedy jednak nie przekonuje to wystarczającej liczby osób warto zastanowić się nad czymś bardziej wyszukanym, co da szansę przyciągnięcia większego grona. Takim urozmaiceniem może być np. bezpłatny e-book, kupon czy rejestracja na webinar, wszystkie z tych ofert zachęcają odwiedzających, co sprawi, że twoja lista mailingowa będzie stale rosła. Możliwości jest wiele, wystarczy zastanowić się co możesz zaoferować oraz co najbardziej zainteresuje Twoich odbiorców i pozwali ci stworzyć lojalną stałą grupę.

Stwórz więcej stron docelowych aby szybciej pozyskać listę mailingową

Analiza rynku wykazała, że firmy widzą 55% wzrost liczby leadów , gdy zwiększysz liczbę stron docelowych z 10 do 15. Indywidualne i spersonalizowane strony docelowe pozwalają dotrzeć do szerszej grupy demograficznej. Każda osoba, która odwiedza Twoją witrynę, potrzebuje czegoś innego, więc im więcej stron docelowych możesz utworzyć, aby odpowiedzieć na indywidualne obawy każdej osoby, tym więcej zyskasz rejestracji.

Zajrzyj do naszego sklepu i zapoznaj się z naszymi produktami, które umożliwiają budowanie listy mailingowej.