Newsletter

Bądź na bieżąco z naszymi nowościami!

Jak wykorzystać landing page w strategii marketingowej?

Nie zamykaj oraz nie odświeżaj przeglądarki. Trwa tworzenie bazy mailingowej.

Powiadomimy Cię o zakończeniu danego procesu wiadomością email.

Posiadanie interesującej strony docelowej dla odwiedzających, może być niemałym wyzwaniem, jednak poważnym krokiem do wzniesienia Twojej firmy na wyższy poziom. Strony docelowe różnią się od innych stron w Twojej witrynie, ponieważ koncentrują się na konkretnych, krótkoterminowych celach, dzięki czemu możesz uzyskać pożądane wyniki.

landing page w strategii marketingowej

Funkcje landing page

Strona docelowa to strona internetowa stworzona specjalnie na potrzeby kampanii marketingowej lub reklamowej. Za każdym razem, gdy konsument klika link znajdujący się w e-mailu, reklamę zamieszczoną w mediach społecznościowych czy wyszukiwarce Google, jest przekierowywany określonej strony. Jest to dużym udogodnieniem dla użytkownika w szukaniu interesujących go informacji. Tworząc landing page musisz wyznaczyć jej cel,  którym mogą być np. pozyskanie nowych subskrybentów czy poprowadzenie odwiedzających do nowej oferty i wiele innych. Wcześniejsze określenie strategii marketingowej pomoże Ci zdecydować, które działanie sprawdzi się jako najbardziej pożyteczne, zważając na miejsce, w którym jest Twoja firma.

Efektywna strona docelowa

To, co sprawia, że ​​strona docelowa jest interesująca i przynosi zadowalające rezultaty, to  projekt z odpowiednią strategią, trafność w stronę odwiedzających i wymowne wezwanie do działania. Oto kilka elementów, które przyczynią się do zwiększenia konwersji i ruchu na Twojej witrynie, co z czasem przyniesie wyższe przychody.

  • Interesując nagłówek, zawierający zwięzły komunikat oparty na słowach kluczowych, przedstawiający pozostałe zalety strony docelowej. 
  • Prosta i przyciągająca uwagę grafika
  • Odpowiednio dobrana do zainteresować odwiedzających oferta
  • CTA czyli wezwanie do działania, zachęcające użytkowników do wykonania akcji na landing page

Ułatwienie wyszukiwania

Jeżeli zależy Ci na niezawodnej, długoterminowej strhttps://tabulari.pl/uslugi/ategii marketingowej, warto skupić się na optymalizacji wyszukiwarki co zoptymalizuje znajdowanie i pozycjonowanie Twoich stron.

Firmy używają często tych samych, sprawdzonych praktyk, którymi są:

  • słowa kluczowe w tekście
  • Linki zwrotne do strony docelowej
  • zapewnienie użytkowników o bezpieczeństwie Twojej strony dla urządzeń mobilnych