Budując swój biznes dążymy do jego szybkiego rozwoju. Jedną z dróg jest kontakt za pomocą e-mailu. Dlaczego?
- ROI e-mailu wynosi 3800%.
- 40 razy większa skuteczność od mediów społecznościowych.
- Otrzymywanie informacji od marek drogą e-mailu jest najczęstszym wyborem konsumentów
- Sprawdzanie poczty to jedna z pierwszych czynności na smartfonach.

Elementy do tworzenia bazy e-mail
Niewątpliwą zaletą poczty elektronicznej jest możliwość rozprzestrzenienia wybranej treści bardzo szybko, a dobór właściwych adresatów może być kluczem do sukcesu. Budując zaangażowanych obserwatorów za pośrednictwem poczty e-mail przyczyni się do poszerzenia liczby konsumentów, a w efekcie rozwoju twojej firmy. Na dobrze zbudowaną bazę mailingową składa się kilka elementów:
- Profesjonalna platforma zgłoszeniowa
- Strona internetowa lub blog
- Baza kontaktowa
- Narzędzie do budowania bazy danych
Dodając do tego umiejętności dostrzegania okazji oraz podejmowania ryzyka jesteś w stanie w szybkim czasie podnieść rangę firmy.
Niezbędne dane do zbudowania bazy mailingowej
Stworzenie wartościowej e-mailowej bazy twoich odbiorców wymaga formularza rejestracyjnego na swojej stronie internetowej, który będzie prosty i szybki do wypełnienia. Im mniej pracy mają odwiedzający Twoją stronę tym zwiększenie konwersji rośnie. Postaraj się maksymalnie ograniczyć dane, o które prosisz do niezbędnych: e-mail, nazwisko i imię. Pamiętaj, że formularz musi dodatkowo konwertować treści.
Dlaczego warto zbudować swoją bazę mailingową?
Będąc właścicielem bazy mailingowej masz nad nią kontrolę. Porównując to do tworzenia treści i przyciągania odbiorców w mediach społecznościowych, nie będąc właścicielem tych serwisów, nie masz wpływu na dokonanie wszystkich zmian według własnych preferencji. Duże firmy takie jak Facebook, potrafią zmienić swój algorytm zamykając użytkownikom drogę do bezpłatnej reklamy. W podobnych sytuacjach, dzięki posiadaniu własnej bazy mailingowej trafiasz do grona oddanych odbiorców, którzy dalej będą chcieli otwierać Twoje e-maile i czytać przygotowane dla nich treści.
Ponadto jest to łatwy sposób kontaktu, ponieważ Twoi odbiorcy nawet nie wchodząc regularnie na Twoją stronę internetową lub bloga, prawdopodobnie codziennie sprawdzają pocztę elektroniczną. Dzięki temu e-mail jest najprostszą drogą udostępniania treści bezpośrednio do masowej listy odbiorców. Jeśli chcesz wykorzystać szybkie i gotowe rozwiązanie oferujące pozyskiwanie listę mailingową, zapraszamy do zakupu produktu: skonfiguruj bazę mailingową.