Zastąpienie listów papierowych listami elektronicznymi zostało przyjęte zarówno przez prywatne osoby jak i wielkie firmy. Korzyści płynące z wysyłania wiadomości drogą elektroniczną zdołały na stałe wprowadzić tę formę korespondencji, jednak...
Budując swój biznes dążymy do jego szybkiego rozwoju. Jedną z dróg jest kontakt za pomocą e-mailu. Dlaczego? ROI e-mailu wynosi 3800%. 40 razy większa skuteczność od mediów społecznościowych. Otrzymywanie informacji...
Proces pozyskiwania klientów jest jednym z działań, bez którego Twoja firma nie osiągnie sukcesu. Skuteczny model pozyskiwania klientów powinien móc dostosowywać się do ciągle zmieniających się trendów oraz oprócz...
Kampania marketingowa jako metoda komunikacji z rynkiem jest zbiorem działań i wysiłków, których celem jest dotarcie i pozyskanie klienta oraz umocnienie pozycji firmy. Dzięki jej działaniom możliwe jest szybsze osiągnięcie celów SMART firmy...
Oferowane online usług oraz produktów to forma marketingu internetowego, która obejmuje metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa, poczta e-mail, media społecznościowe i reklama online. Mając na...
Dobry wygląd e-maila równa się dobre pierwsze wrażenie, które liczy się przy przyciąganiu klientów do Twojej marki. Zatem wygląd wiadomości e-mail może mieć znaczący wpływ na jej pozytywny lub negatywny...
Wybór e-mail marketingu do stworzenia wartościowej kampanii marketingowej jest perfekcyjnym wyborem, na który często decydują się firmy. Zdobycia oraz zaangażowanie odbiorców, przynosi efekty sprzedażowe bez konieczności wydania olbrzymich kwot...
Ponad 83% działów marketingowych w firmach działających na zasadach typu business-to-business (B2B) organizuje kampanie email w ramach swojej strategii content marketingu.
Zdecyduj się na odpowiednią strategię marketingową. Lista ścieżek, które możesz wybrać wydaje się nieskończona. Reklamy, optymalizacje wyszukiwarek, media społecznościowe, wydarzenia w sieci oraz kampanie mailingowe.
Początki komunikacji poprzez wiadomości E-mail w zasadzie równa się początkom funkcjonowania Internetu. Pierwszy przykład wykorzystywania poczty elektronicznej możemy znaleźć na komputerach MIT w 1965 roku.